18.3.11

證婚場地 - 伯大尼小教堂@薄扶林


冇錯又係我寫 blog,不過 s 真係好忙,我呢 d 御用閒人梗係要更加落力 d 搞啦。(其實都冇咩搞)

伯大尼小教堂位於薄扶林,係我一直以來既夢想證婚場地。因為我真係好鍾意教堂既莊嚴及神聖既氣氛,加上伯大尼小教堂屬政府管理,冇任何宗教信仰既新人都可以在這裡證婚。不過與 s 參與過一兩趟教堂婚禮後,都認為一個冇宗教信仰既教堂婚禮係好奇怪既一件事。所以最後放棄。


伯大尼小教堂前身為休養所,現時由 APA 管理。小教堂與包玉剛堂可租予公眾使用,其他地方作教學用途。

莊嚴既小教堂

包玉剛堂

除了證婚的小教堂外,主建築的屋頂便是包玉剛堂。本身地方裝修簡潔,全玻璃設計,有戶外露台,係擺 cocktail 既好地方。

伯大尼小教堂係去數碼港必經之路,其實如果唔嫌遠,可以先到伯大尼證婚,再到數碼港擺酒,當日既行程就好鬆動。

k

4 則留言:

  1. wowo 呢個場好似幾靚 =)

    by Christina

    回覆刪除
  2. 好鬼靚呀
    你結婚係呢度攪啦
    遲 d 有 guided tour 我會去
    http://www.hkticketing.com/Ticketek/event/nswcms_event.asp?id=4557&NatTag=&SynopsisCode=&PrevStep=Calendar+Of+Events

    回覆刪除
  3. wowowo,,, 有時間上去玩下先,
    等我搵到另一半既時候再話你知我喺唔喺度搞=v=

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...