14.3.11

搜場記 - 九龍會@紅磡、薈軒@灣仔

九龍會@紅磡


九龍會一直係 s 家族飯局御用既地方,雖然因為 s 父親唔鍾意及圍數限制於 24 圍以下而放棄。不過個場其實幾 Grand,服務態度十分十分好,如果你唔介意佢樓底矮,同地方隔涉,諗得過!



九龍會位於紅磡愛景街 8 號海濱南岸會所,最多只可以擺廿四圍,不過 manager 亦好老實。如果多個廿二圍既新人就唔好選擇佢地既場所。和 s 心血來朝在沒有預約既時候殺左去睇場,因為當晚有人擺酒,我地去到既時候開始擺場。


裝潢好新,以白色和米色為主,加上水晶吊燈,如果唔係樓底矮真係好靚。基本設備一應俱全,新娘房、追燈、直播.......

可以要求有獨立既耍樂區,好鬼靚

仲有佢地態度好老實,亦唔會有任何 hidden cost。抵讚!不過要留意,如果你擺廿二圍以上真係唔好諗,因為廿二圍真係岩岩好,再多兩圍就真係好迫。

P.S. 如果你有親屬係會員,佢會有好多野可以免費 upgrade,記住問清楚。



薈軒@灣仔
其實薈軒無咩特別,典型酒樓格局。因為 s 睇相見到佢維多利亞式既 side hall,便滿心歡喜灼去睇場。不過俾佢主禮堂既金色金字塔天花嚇親,無論佢價錢有多相宜,職員多親切也沒辨法了。

總括黎講薈軒都算就腳,一眼望晒,設備齊全,菜價相宜,裝潢較新,不過樓底矮,同金字塔天花就.......

k

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...