1.3.11

試婚戒記 - Forever Couple、Piaget、Tiffany 婚戒

由於睇場都睇得七七八八既關係,我地就開始睇第二樣要準備既野 - 婚戒。因為同 s 都想影 pre-wedding 既時候用婚戒做道具,所以我地就 on and off 咁繼續睇下。

Forever Couple
Forever Couple 既店舖係尖沙咀廣東道既樓上鋪,店面唔大,可以睇既款色唔多。其實佢既戒子款大部份較粗身,亦較厚。可能要就返佢獨特既 features,Signature、Fingerprint 同 Momento。


Signature Fingerprint Momento

Signature 就係刻上雙方既簽名、Fingerprint 就刻上對方既指紋、Momento 就刻上手寫既字句。其實我自己係俾佢地 original 既設計吸引,則面可以刻上日期與雙方既名字,再用三粒碎石對稱咁分開。賣點係當你肥左再唔岩載既時候,可以當吊咀咁掛係頸鏈上。(不過 s 話配偶死左先會掛戒指係頸鏈) 還有佢地既戒指金屬感好重,缺少左手飾那珍貴既感覺,可能因為用左 CNC 切割既關係。(有關 CNC 切割)

大日子在兩粒碎石之間、雙方名字刻在碎石兩邊

我同 s 係星期六去睇,坐左十五分鐘到已經見到有三對 Couple 拎戒子,我諗佢既獨特 design 真係好多人 buy。點員服務亦好欣勤,臨走仲話如果有咩款睇岩,佢地都可以幫手做咁話。不過大家要留意佢地所有既戒子都需要幾個月左右既時間訂做。


PIAGET
睇完 Forever Couple 就跟手去左 PIAGET 兜左個圈。試左佢地陽光味好重既 Wedding Bands。

可以轉既婚戒你想唔想要?

PIAGET 既設計係由一個闊既內環再加一個窄既外環,寓意係對方圍住自己既意思。(one of each turns around the other) 我諗呢個設計唔會太適合東方人。另外佢地係冇標價,唔知幾錢對呢?


Tiffany & Co.
最後我地去左 Tiffany & Co.,不過由於太多內地客既關係,宜佢地只得 5 個 sales,我同 s 與另一對香港人係冇人 serve 的,望左幾眼就走左啦!

不過就咁肉眼望落去, Tiffany 戒指質感比較粗糙,冇 masterpiece 既感覺,同 Cartier、PIAGET 或者 VCA 細緻既感覺好唔同。

k

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...