17.3.11

證婚場地 - 伊甸園 Glass Chapel@九龍塘


睇個晒 d 酒樓之後,我地就去睇下證婚既場地。由於 s 覺得係邊度證婚都 ok,以我本來唯一喜歡既證婚場地俾我自己 ban 左,所以我地都係求其望下算啦。由於我較喜歡有陽光氣息既地方證婚,所以我就一心想去睇下伊甸園既玻璃教堂。

入面太細,只可以容納三十多人,但大部份要企

其實外面設計較求其

可以用雜亂黎形容

旁邊可擺十多圍酒席

位於九龍塘的 Glass Chapel,個 Chapel 本身真係好靚,略嫌細少及多塵(d 玻璃好鬼多塵,但係影相睇唔到的)。不過真係有去左 Bali 個 D feel。不過除左教堂外,其實佢裝修都幾亂,林園佈局好鬼求其。 似起左個教堂後,冇錢裝修其他地方。另外教堂較細,兄弟姊妹四大長佬,攝影師及律師走晒入去之後,相信都冇咩位淨。不過影相靚就夠晒啦!

還要注意佢係冇泊車位既,希望你唔好太多親朋戚友揸車,如果唔係門口附近真係好難搵位。如果你識路的話,地方唔算難搵,15-20 分鐘左右行到旺角火車站。(不過我諗冇人會 well dressing 咁行街掛) 如果想細攪行禮 + Cocktail,呢度可以考慮。

k

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...