27.3.11

Pom Pom DIY

由於同 s 唔想擺太多錢係 decoration,所以就有幾樣野想 DIY。今日就同 s 試整 Pom Pom,真係好似做工廠妹咁。係咁摺,係咁 cut。整一個都用好多時間。


首先要準備架生啦!都係剪鉗、尖咀鉗、cutter、間尺、鐵線同熱溶膠槍。


仲有 tissue paper 同 foam ball。我既 tissue paper 就買錯左色,嫩綠變左大綠,淘寶買係咁上下。

今次試做剪左 5" x 10",6 張一組,跟住就摺 22 摺,再繞鐵線。


繞實左就剪兩頭,剪圓 D。


之後就張 tissue paper 逐張向上反,由於唔記得影,就偷偷圖先。

偷圖
偷圖

之後就再篤落個波度,再用熱溶膠固定,搞掂!


明明係綠色,整完出黎變左 tiffany 藍,又 ok wor。

Useful link

k

4 則留言:

  1. 有冇video睇下你點整呀 ?! 唔係好明個做法

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有做video呀,sorry~ 請問邊個位唔明?

      刪除
  2. 想問點樣再篤落個波度? 將成個花花整完再篤落去? 白色發泡膠波咪會露底?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你做細 poem 既時候可以用硬身少少既鐵線,直接吉入去發泡膠波度就可以了。如果摺得多 D 細 poem,用多 D 細 poem 密集 D 黎做一個大既 poem poem,就一定唔會露底。我地用 3 寸發泡膠波,吉左 18-20 個細 poem 就已經好靚,再密集D 會再圓 D 同靚 D,不過係需要好多時間,小心預時間呵!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...