16.3.11

搜場記 - 姬子皇朝@數碼港


一聽到數碼港真係覺得勁隔涉,不過當你試過係銅鑼灣用十五分鍾入到數碼港,又唔係好遠。其實一路都唔知有呢個場地,不過係 expo 行下行下,發現姬子皇朝 display 既相真係好靚,所以一於決定走去數碼港望下。

講佢有幾靚之前,不如講下佢有咩係冇:
  1. 冇追燈 (宜家有個臨時既,不過要租)
  2. 冇現場直播系統,即係唔可以播 live 畫面
  3. 冇台, 只有一個高一級既細台 (如果你多過廿四圍既話,開左席之後細台係影唔到相既)
  4. 新娘房冇洗手間
  5. 只得一個 100 寸平幕 (完全張開的話會閘到主家席/擺廿六圍的話)
不過佢有咩呢,不如直接睇相。

大堂吊燈

Reception 及證婚大堂

門後就係大禮堂

西色裝修

高樓底無柱

100 寸平幕

我諗睇完相,好多人心動,不過一提到係數碼港,一定好多人打退堂鼓。話說回來,係香港人方便慣,先會嫌地方遠。另外我發現香港人出席婚禮,覺得係俾人炸,而唔係分享你婚禮既喜悅。比著外國甚至內地,出席一個婚宴除了穿州過省,很可能還要住一晚呢?

k

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...