16.2.11

求婚記 - 鑽戒編


點解求婚一定要鑽石戒指呢?蔡東豪講過鑽石係地球上最成功既 Marketing 手段,佢張一樣冇用既野成功地同愛情 link up 左一齊。「鑽石恆久遠,一棵永留存」。咁你睇到呢度,一定噓我啦。咁呀k 你又買!係我覺得鑽石係冇用,不過鑽石又真係幾靚。同埋當你見到另一半收到鑽石時候既開心樣,幾多錢都值啦!

其實自2011 年年初開始,已經留意下卡裝鑽石既價錢。唔睇由自可,一睇就眼坦坦。點解周xx既卡裝鑽成八萬十萬既!其實我既要求都只不過係 1.0x cart E-F VS1-VS2 3EX none 姐!咁掉低左半年都有 on and off 咁睇下,最後俾我發現左有幾間樓上鋪既價錢幾相宜,就預約左去睇下。

最後分別鎖定係 iscream diamonddesires by venus

呢兩間鋪頭既主理人都有耐心同耐性,會教個顧客點樣去睇每粒石既分別,搵出內含物所在位置,同點樣分別靚唔靚。最重要唔似得周xx既 Sales 咁一咪 hard sale,又唔教你點睇粒石,一味講幾多卡、顏色、淨度,但當你問佢內含物係邊、cutting 係點,佢就答你唔到。

最後睇岩左粒石後,再請教一下珠寶店太子爺既意見,就同 iscream diamond 既 Ms Wong 買左粒石。據珠寶店太子爺 Chris 爺話,批發價都未必拎到呢個價。當然你可能問,會唔會係假石黎架?不過 Ms Wong 既購石流程值得一讚。選托、下訂後,戒指在約4-7個工作天內可完成。Ms Wong 再會 drop 低戒指到 GIA Lab 覆檢,再約顧客一同在 GIA Lab 交收。保證粒石同張 Cert 描述既係同一粒石黎。

之後就要諗諗最頭痛個part,求婚!!!



P.S. 可能你又會問點解要買粒咁貴既可呢?其實我都唔知點解,不過硬係覺得一定要買 d 自己都覺我肉赤既價位先ok。(細細聲講:「起碼都要貴過我個四架單車加埋先啦!你話係唔係。」)

P.S. 2 選托方面,就選左最簡單既爪鑲單粒(solitaire)款式,感覺上求婚戒指應該要簡單款式,有一種清新、純潔既感覺,也會比較耐看。

k

3 則留言:

  1. Hi kiroro
    好多謝你個blog, 學左唔少野。

    想問下你買左鑽石嗰間舖,其實可信嗎?鑽石來源可靠嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. (s代答,但我沒有參與選購過程)http://www.iscreamdiamond.com/ <- 在這裡買. 因為是樓上店, 所以要先在她的website 選好鑽石再上門看. 粒鑽石可以再去re-cert 所以我覺得信得過. 而且平過出面門市同grade鑽石. 不過買之前最好自己做下功課(例如d grade 點睇,VS呀 etcetc) good luck!

      刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...