24.2.11

搜場記 - 美心中菜 jade concepts

搜場時候發現美心副線 Jade Concepts,間間酒樓裝修各據特色。雖然唔可以一眼望晒全場,樓底唔高,大多數場也沒有台。但裝修較 Hip,層次分明,場地較細,岩晒喜歡想攪一個 Warm Wedding Party 既你。

尖沙咀 八月居

維港露台,適合戶外證婚


裝修別緻


較細的禮堂,適合溫馨的派對


中環 白玉蘭

禮堂旁邊是馬蹄形坐位,可設 Candy Corner 或者 Photo Booth


講究的餐具

法式裝潢

同系列還有太古坊八月芳、中環翠玉軒、九龍塘八月花等。你亦可以問一問美心的工作人員拎一本 booklet,書內的圖片與實際環境有八、九成相似。這幾個場圍數唔多,min pay 少,擺得唔多圍數的話可以考慮一下。還有其中幾間餐廳是米芝蓮推介食肆呢!

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...