18.10.11

證婚律師


其實 ● 求婚之後,我第一樣做 research 既唔係擺酒場地,唔係證婚場地,係律師!!!(跟住係 Pre Wedding 同結婚戒子先到場地 XDDDD) 仲要同 s 一早決定左用岑漢和律師,不過唔知點解冇 book 到。到宜家走去 book 原來岑律師已經冇期啦!

冇辦法啦!唯有再搵過。由於岩岩參加完友人 T 的婚禮,由壹誓既陳業森律師證婚覺得佢幾好 wor。首先幾好樣先啦 (係。我係以貌取人)。二係笑容可掬。由頭到未,佢既笑容都幾豐富下,仲笑得幾好睇。(又係樣)三就係大方得體啦!佢當日即場分享左一個有關戒子既小故事,好有意思。不過由於陳律師 out-budget,所以要再搵下。

唔好意思啦友人 T,要出賣下你。

其實 blogger 評語最好幾名都搵過晒,全部無期。出年 10 月真係好旺下,好在最後搵到黃家興律師有期,咁又搞掂一樣啦。(細細聲講,點解選用黃律師?全因為 s 話鍾意佢個樣似老千 wor。講笑姐 :P)

黃家興律師 from 莎拉蛋糕@Y!Blog

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
注意事項
  1. 現時律師大多收費約 $3000 - $6000 視孚人氣而定。
  2. 部分律師都會有假日及偏遠地區附加費。
  3. 一般證婚時間由 30 分鐘至 45 分鐘不等,超時會唔會額外加錢呢?
  4. 律師願唔願意配合新人既證婚型式?如特別誓詞,站立證婚等‧‧‧
  5. 律師同職員既服務態度好唔好,回覆 email/電話 時間耐唔耐都要留意。
  6. 會唔會做埋擬結婚通知書及提交給婚姻登記處?駛唔駛額外加錢?
  7. 証婚當日會唔會整埋結婚証書?
  8. 有冇手提電話可以直接聯絡律師本人?
  9. 有冇配套? (i.e. 介子枕 / 羽毛筆 / 証書套)
  10. 當然口齒伶俐、笑容可掬、(下刪一萬字) 都好重要啦
  11. 最後以下情況係唔可以搵律師證婚
  • 其中一方或雙方不是香港永久居民;
  • 其中一方或雙方在香港或香港以外曾經結過婚;
  • 其中一方或雙方暫時不在香港;
  • 其中一方或雙方未滿21歲;
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------
    戒子既小故事

    戒子戴唔同既位子有唔同既意思

    從古羅馬時代以來習慣將婚戒戴在其上,相傳此指與心臟相連,最適合發表神聖的誓言。左手無名指的「愛情之脈」(vena amoris)可直接通到心臟左手的指尖。

    對於羅馬人來說,此舉是法律上婚姻的承諾,女性一旦接受了指環,便無法解除此段婚姻,自此便不再自由了。戒指的佩戴有禁戒之意,女子佩戴戒指於無名指上,表明她已名花有主,禁戒別的男子嚮她示愛。男子佩戴也亦然。公元9世紀時,教宗尼古拉頒布法令,規定在結婚前之訂婚儀式上,男方贈送訂婚戒給女方是其中一重要的步驟。而交換指環代表永恆及無休止的愛之象徵。

    k

    2 則留言:

    1. hey hey,
      TAO天下兩本關於WEDDING的書呀:

      http://dl.dropbox.com/u/31870378/Tao%20HK_Vol.09_Wedding_1.pdf

      http://dl.dropbox.com/u/31870378/Tao%20HK_Vol.10_Wedding_2.pdf

      回覆刪除
    2. Thanks!!!!
      Already received in email. Thank you!

      回覆刪除

    LinkWithin

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...