15.10.11

Pre Wedding @ 上環

上環其實保留左好多英式建築文,影起相黎都唔錯架,好過成日影中環咁悶呀!以下幾到地方都好近,步行十五分鐘行程左右,可以一次過影晒唔同地方。


香港醫學博物館 - 舊病理學院

香港醫學博物館,位於上環至半山區之間的堅巷 2 號,是以醫學為專題,介紹香港開埠以來的醫學發展史,收集並保存具有歷史價值的醫療工具及用品,也是香港唯一珍藏香港醫療科學發展資料的地方。香港醫學博物館前身是香港細菌學院,建於1905年,樓高三層以紅磚砌成,屋頂蓋上中式簷瓦,特大的窗戶,寬闊的走廊露台並有拱形窗門,屬英國愛德華式建築,於1990年被列為香港法定古蹟。

Photo by Corner Corners




Photo by Corner Corners



















必列者士街 - 中華基督教青年會

香港基督教青年會原稱香港青年會,成立於1901年,初期是租用德輔道中27號作為集會場所,設有閱覽室並開辦查經班、英語班、演講會及體育活動等。該教會組織經過籌募選在上環必列者士街買地興建會所,於1918年落成啟用,命名為香港中華基督教青年會中央會所。

呀田唔好意思啦,要出賣下你 :P

Photo by Kim Hon
Photo by Kim Hon
Photo from http://kimhon.blogspot.com


四方街
四方街嚮上環文武廟西邊隔離,幾十年以前好熱鬧,而家成返幾間老字號棺材鋪,同幾間裝潢得幾別緻既商店,靜中帶旺,同以前好大對比。

Photo by Kim Hon

Photo by k
k















沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...