27.9.11

Prefect Wedding Gown ? Part 2

再續租衫事宜。

因為懶得換太多衫。租衫方向如下:

A. 出門 - 褂。呢件一定不能少。早上出門必備。
B. Registration - 婚紗。 由於我們會於日落前註冊,早上回男家後會即換上婚紗再周圍影相才入場。
C. 食前影相 - GW,打算是一些bright colour 或以淺色為主。註冊完成後換一件衫招呼親友拍照。
B. March in - 著返註冊用的婚紗。
D. 敬酒 - 想以粉紅或金的晚裝。試個紅色上身太嚇人了。
C. 補影相 + 送客 - 同迎賓同一件。

計埋褂一共是四件。開頭除左褂外,其餘三件也想在同一間店租(以便歸還)。嘩,原來要咁做真係難過登天。

唔好以為睇下雜誌既廣告就知自己要租咩類型既衫, 學k之前話齋,其實睇雜誌只係step 1。一樣野要記住就係廣告 / 婚展見到邊一間邊款裙ok記得剪低or影低。去到婚紗店花多眼亂一定會唔記得自己鐘意乜野,同埋可以show俾婚紗店d人睇下就算都同款都可以搵件差唔多既試下。

睇到邊間有自己style就最好先上門睇下 件衫先,因為即日落order通常都會有discount。如果一早睇中左某一間店就唔好周圍走,事關婚紗真係花多眼亂,越試就越唔知自己想要乜。不過,好似我呢d師奶心態既就似住一生人結一次婚就當然要用盡晒quota啦。通常試婚紗都要打電話去book trial fit,一般香港島既婚紗店都可以free trial試一至三件,而旺角/尖沙咀區既就要俾$500 至 $2000既試衫費不等,當然即該落booking就可以不用試衫費啦。

k和我都比喜歡重層次感多過釘功款式,多珠片絕對是NO。所以我們決定先集中攻打中西區。通常trial fit 需要約一至個半小時,當然要看看個場多不多衫同埋自己看中的多不多。而婚妙店office hour 通常是12:00 – 20:00,如每兩小時試一間,一天大約可以試四間。以下是我們的戰略圖 (黃色為未攻打部份,一共是兩天的行程)。


P.S. 地圖全相可看此處

A
Cocoon 3/F, Winning Centre, 46-48 Wyndham street, Central, HK
2577 2122
www.cocoonbridal.com
Free trial 2 件
package 約由 4500 - 6000
此店最出名的是裙褂。不過想在傳統店租褂的我們並無看上任何一款。

重覆看兩三次相薄只能勉強看中兩至三件。整體可以用“騎呢”來形容。真係太前衛了。兩件著上身也沒有驚喜。

另外好多衣服也要加錢,basic plan 的好少。
B
Mariée 9/F, Galuxe Building, 8 On Lan Street, Central
3488 0978
www.mariee.com.hk
Free trial 2 件
沒有package。
WG from 4000 – 6000
EG from 2400 - 3000
在 website 看中了 evening gown。去到場原來好多都要買的。只有很少晚裝/婚紗供選擇。看似是做鬼佬生意多。

婚紗及晚裝沒有感覺很特別,款式都是比較簡單。但布料一流。著上身超舒服。

順帶一提。此店的 MUA 功力不錯。店內有 sample 相薄可看。
C
Cooee Wedding Gallery 10/F, C Wisdom Center, 35-37 Hollywood Road, Central
2811 9984
www.cooeewedding.com
$150 for 2 trial
package 約由 7000 - 15000
被某雜誌的其中一條 WG 吸引。上到去之後,頂!!大多數是尖沙咀款,而且好多裙都好殘。兩位sales 亞姐更好有呃飯食feel。

看中的婚紗和相片極不相似。另外看中一件晚裝,著上身都不錯。不過摸上手就知道是淘寶料。7000我絕不會租。
D
The Brial Wardrobe 2/F Rickmake Commercial Building, No. 198-200 Queen's Road Central
2838 6030
www.thebridalwardrobe.com
Free Trial 3 件 (facebook like 左可增至 5 件)
沒有package,
WG 5000 onwards
EG 2000 onwards
主要是歐洲入貨,好多婚紗都好靚。店主好好人,同佢傾多兩句,基本上就任試。婚紗試了三件,三件都好有驚喜。

晚裝就一般。而且多數好誇或好 sexy 的。晚裝一件也沒有看上。
E
Bliss Wedding Boutique 15A, Winning Centre, 46-48 Wyndham street, Central
2510 0288
www.blissonweddings.com
未試。不過有朋友租過,我覺得好襯佢。屬高貴類。
F
Scent of Bride 3/F, 2 Queen Victoria Street, Central
6112 4002
www.scentofbride.com
未試。雜誌有看中的衣服。
G
Pearl Couture 中環擺花街2-10號匯財中心7樓702室
2581 9238
未試。雜誌有看中的衣服。
H
Blanc House 10/F, C Wisdom Center, 35-37 Hollywood Road, Central
2798 8889
Free trial 2 件
沒有package,當日 confirm 有九折,第二件再九折。
WG 4000-8000
EG 4000

睇某雜誌被其中一條 WG 吸引。主要是歐洲款式、香港製造,用料、手工、cutting 同樣講究。店主的 Partner 主要做演唱會服裝,所以所有野都要做到最高要求。

如果 confirm booking 可以試下佢三條鎮店之寶。其中一條我同 k 都好鍾意,款式則類似 Vera Wang 這條。不過要 18k 租。

接待的店主應該都係 Designer,對設計同服裝都有執著同熱誠。

s

3 則留言:

  1. wah!!! 你地咁樣做真係好efficient! 同埋個表好有用啊!

    話時話... 我都係諗住簡簡單單,唔想一晚咁換太多衫,好煩~
    直頭諗住,早上裙掛,夜晚1婚紗, 1晚裝搞掂!

    回覆刪除
  2. 因為我地心大心細,S 個樣又唔襯傳統婚紗。所以想試多幾間。

    而中上環歐洲款婚紗較集中,比較方便。仲有短時間內試,可以作出較中肯比較。

    P.S. 其實都好難試到件婚紗有叮一聲,有時睇相/實物既時候冇,但著上身就有。

    回覆刪除
  3. 我同k都唔想搞咁多野所以費事租咁多衫。有d人可能租左五至六件衫但結果著唔晒就好浪費。不過仲有另一個問題就係有時去試試下衫就發覺自己越多衫鐘意,想著多兩件出黎。都以最好draft 下個rundown睇下自己邊d係換衫位先,再決定租幾多衫啦。

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...