22.2.13

DIY - Wedding Ring Pillow

連 Wedding Ring Pillow 都要 DIY ? 我同 s 一早 reject 左用棉質戒指枕既關係,我地一路都苦惱緊用咩戒指枕好。當然我地上 taobao 睇過啦!但係上面十個有 9.9個都係棉質既戒指枕,咁我地就上左去 www.etsy.com 度搵 idea,好快就決定左用雀巢黎做戒指枕。其實 etsy 係手作仔既天堂,佢地有好多好多好多同 wedding 有關既 decoration 同 item 大家可以上去參考下。

(靈感來自 etsy bird nest wedding ring pillow,source: cliquecreative @etsy)

話明係 DIY 就當然冇係 etsy 買,準備既材料其實好簡單:

  • 雀巢一個
  • 絲帶一條
  • 馴鹿苔蘚 (石蕊) 一堆 (deer moss/reindeer moss)

不過決定 DIY 既時侯已經好近婚期,所以個雀巢就冇自己做,而走左去 taobao 買。其實大家只要去 taobao 上既花材店搵一搵藤編鳥巢,就會有一 d 成品或者材料賣。因為在內地鳥巢都係一個幾 common 既拍照道具,由其是影 BB 相。你可以叫 taobao 店做一個細既俾你,又或者買材料自己編織一個。我就去左正盛花材買左一個 10cm 直徑的鳥巢。

絲帶就寧幼莫粗,3-5mm 就 ok 架。淨色為先,你對戒子才是主角嗎!

(馴鹿苔蘚的顏色差別可以係大,photo source taiwanimports)

Reindeer Moss 方面就相對少地方有,我分別係 etsy、taobao同旺角繽紛園藝間花藝廣場搵到。如果係 etsy 買既話就最好買 d Preserved 既,咁樣佢唔會有泥有樹葉跟黎,而顏色可以 last 得耐 d。另外就算係綠色都好佢既深淺程度差好遠,最好講清楚要邊隻顏色。係 taobao 搵 keyword search 要用石蕊 (有藥用價值的說)。係旺角最大個間繽紛二樓就有。不過 taobao 同繽紛既 Moss 都係冇 Preserve 過,佢地真係直接係泥上便採擇出黎就入箱。所以有部份沾上泥同枯葉,用唔到的說,記住買多 30 - 40%。另外就越遲買越好,因為佢地真係會慢慢咁枯萎同越黎越淺色。切記!

下篇會寫一寫簡單 3 steps DIY 戒指枕,記緊留意!

k

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...