26.1.13

Pre-wedding by Billy Onair Photography (3) - 山頂

我同 s 一直都想係 Pre-wedding 入便有一片綠綠既草地,咁我地兩個上草原地圖搵呀搵,發現係香港島要搵一塊開揚而又無高樓大廈既草地,係好.............困難既。有一日 s 失驚無神話,不如上山頂睇下,就係咁決定左其中一站就係山頂。

咁山頂除左草地呢仲有小小維多利亞式既建築物、日落既 magic hour 同樹林影下,不過如果陰天就唔好博啦,好大機會大霧同影唔到 magic hour。不過山頂環景開揚,草地幾靚,無摭無擋既天空,人跡旱至,真係幾正。

k

守衛室 - 正面都幾靚

山頂公園


 小食亭旁

涼亭 Magic Hour

2 則留言:

  1. 好靚! 請問係邊間攝影?收費係點?

    回覆刪除
  2. 詳情可看 http://www.billyhung.com/blog/ratecardpackage/

    回覆刪除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...