20.6.11

Pre-wedding 與 Wedding Day 攝影之選擇


sk 經過一輪 research 之後,我地決定搵 freelancer 拍 Pre-wedding 同 Big Day 既照片。其實最主要考慮以下幾點。第一我地可以 ensure 拍出黎既照片一定係我地鍾意既 style、第二就係我地比較貪心,想要多 d 原相、第三 freelancer 通常都比較有 heart 冇咁公式化。

當我地決定左搵 freelancer 之後,S 就係咁做 research。因為 k 其實對婚攝冇咩概念,同埋冇咩要求。(其實好高要求就真) 咁 s 就開始係 Yahoo!BlogFacebook 開始搵一 d 人地 recommend 既 freelancer。大多 freelancer 都會將佢地既作品 upload 上 Facebook 同佢地自己既 blog。如果你冇咩頭緒既話,建議可以係 Yahoo!Blog search 下其他新人既 comment,又或者可以係 Facebook add D 名氣比較大既 photographer 先 (i.e. simon.the.photo , CM Leung , photobyben , Dennis Mok , DM)。因為佢地通常都會互相 add 一 d 行家,你可以再係入便慢慢搵下。通常你睇下睇下就會知道自己想點架啦,至於我地呢?就係篩選過程入便我地發現左我地比較喜歡一 d 粉色 cinema-tone 既相

經過一輪篩選後,我地就開始約心儀既 freelancer 出黎 interview。好快就 confirm 左 BillyONAIR 幫我地拍 Pre-wedding。

至於 Big Day,我地就好著重 snapshot photographer 既相。經過 interview 後, sk 就係 Terry LoHyvis Tong 之間掙扎。因為兩位 photographer 既相我地都好鍾意,不過最後因為一個原因就用左 Hyvis la。(原因就唔講啦)

What's next? 梗係減肥啦! (不過冇咩進展 :P)

k

沒有留言:

發佈留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...